ASMR PO POLSKU / Co to jest POSTAW MI KAWĘ?




ASMR PO POLSKU  składa się z kilku elementów.  Bloga - na którym właśnie jesteś,  YouTube - który jest najbardziej czasochłonnym a zarazem najważniejszym elementem.
Dokładam wszelkich starań aby treści które do Was docierają były atrakcyjne, w przystępnej formie,  przejrzyste i co najważniejsze miłe dla ucha. Dbając o rozwój,  zdobywając nowe doświadczenia, projektując nowe grafiki, nagrywając filmy, pisząc teksty... To wszystko jest ważne. 

  Kiedy pomyślałam o Blogu od razu stwierdziłam że to genialny pomysł. Dzięki niemu wiele osób może zobaczyć na czym polega to co robię. ASMR  w moim wykonaniu to nie tylko prezentacja odgłosów  jakie dają różne przedmioty , czy jedzenie ale również PRAKTYKA RELAKSACYJNA (<- kliknij aby zobaczyć) To wsparcie opieka i pomoc dla Was. 
Więc czym jest POSTAW MI KAWĘ? 
To jest 100% dobrowolne wsparcie dla mnie, wsparcie projektu jaki wykonuję a z którego Ty możesz  w tej chwili korzystać. 

Jakiej wysokości mogą być wpłaty? 
- Każdej.  Może być to 1zł 2,3,5 czy 10, 20 i tak dalej . Również waluta ZŁ czy EURO  nie stanowi problemu.  Wszystko zależy od Ciebie.  Również wpłaty mogą być jednorazowe a mogą być stałe,  Ty dysponujesz swoim budżetem i wiesz na ile możesz sobie pozwolić.  

Co zrobię z zebraną kwotą?
 Każdy grosz czy cent to inwestycja w rozwój,  to np nowe słuchawki,  których mi brakuje (posiadam jedynie od telefonu , które mają już około 4 lat) . Zakup różnych materiałów,  które będziesz mógł zobaczyć na nagraniach by urozmaicić Twoje doznania. 
Również ja włożyłam swój wkład.  Kamerkę i oczywiście  laptop już posiadałam ale zakupiłam właśnie mikrofon . Koszt to ok 150 EURO,  więc nie miało i trochę nadszarpnęło mój budżet.  Jednak jest niezbędny przy dobrym nagrywaniu.  Zależy mi od długiego czasu na zakupie nowego aparatu , który będzie bardziej mobilny i lżejszy niż mój obecny koszt to ponad 400euro. Tak więc jak widać,  jest na co zbierać. 

Jak działa  POSTAW MI KAWĘ ? 
  Gdy klikniesz na ten napis "POSTAW MI KAWĘ " zostaniesz przekierowany do serwisu PayPal. Tam możesz wpłacić dowolną kwotę jaka tylko Tobie odpowiada i w dowolnej walucie.  

Każdą wpłata to pomoc dla mnie w moim rozwoju i kanału jak i dowód na to że robię naprawdę kawał dobrej roboty . W każdej chwili możesz się skontaktować ze mną za pomocą formularza kontaktowego na głównej stronie jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji.
   Dziękuję serdecznie za każdą "kawę " , pamiętaj że jest ona  dobrowolna i jeśli nawet nie zdecydujesz się mi jej postawić , zawsze jesteś mile widziany i zawsze się Cieszę że jesteś moim widzem i czytelnikiem.

Przesyłam Wszystkim Pozdrowienia









#ASMR #asmr #ciarki #orhazmmózgu #asmr
#asmrpopolsku #polskieasmr #youtubeasmr #relaks #relax #asmrartist
#audycja #audycjaasmr #polska #asmrpolska #asmrpolska #polishasmr
#mikrofon #dzwiek #dzwieki #ciarki #dreszcze #relaksujące opowieści
#głos kobiecy #damski głos #tapping #wyciszenie #zasypianie #opowiadanie #antystres #stres
#napięcie #rozluznienie #asmrsound #asmrvideo #czaspodeszczu #bouasmr #bou
#silentasmr #szept #szepty #cisza #szeptanie #asmrvids #wyzwalacz #szeptasm #asmrszept #asmrpl #uszy #słuch #głos #kobieta #dobranocka
#psycholoia #str#napięcie #rozluznienie #asmrsound #asmrvideo #czaspodeszczu #bouasmr #bou
#silentasmr #szept #szepty #cisza #szeptanie #asmrvids #wyzwalacz #szeptasm #asmrszept #asmrpl #uszy #słuch #głos #kobieta #dobranocka
#psycholoia #stres #depresja #bezsenność #joga #medytacja #wiadomości #zdrowie #uroda #ćwiczenia #hipnozaes #depresja #bezsenność #joga #medytacja #wiadomości #zdrowie #uroda #ćwiczenia #hipnoza #wsparcie #PayPal #wpłata #sponsor #sponsoring #współpraca

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *