ASMR PO POLSKU / ASMR uwrażliwia oraz kulisy nagrania filmu #3

Ktoś inny będzie czuł napływającą w ustach ślinę bo zapach, widok  i sama myśl o jabłku pobudzi jego ślinianki
  

Czy to możliwe aby być wrażliwym dzięki ASMR? Kiedyś ktoś mnie zapytał.  Oczywiście - odparłam bez większego zastanowienia. I dziś powiedziałabym dokładnie  to samo. Mogę dodać również, że nie koniecznie wszystko może się lubić w ASMR , każdy ma swój ulubiony gatunek ale z pewnością im dłużej jesteśmy w temacie tym większą  zwracamy uwagę na każdy drobny szczegół. Podam przykład obierania jabłka.  Dla Ciebie to może być tylko obieranie jabłka,  ewentualnie zastanawiasz się czemu nie zjem go ze skórką. Ktoś inny będzie czuł napływającą w ustach ślinę bo zapach, widok  i sama myśl o jabłku pobudzi jego ślinianki . A ktoś kto potrafi przeżywać ASMR będzie widział kolor jabłka nie jeden a wiele bo jabłko przecież nie jest jednokolorowe,  będzie widział koniuszki palców  i słyszał jak obracają jabłko podczas gdy nóż soczyście oddziela chrupiącą skórkę od miąższu. To jak muzyka,  a nawet koncert na który składa się wiele dźwięków i obraz. Człowiek lubi widzieć i słyszeć,  choć moim zdaniem bardziej powinien skupić się na słuchu,  bo to właśnie ten narząd potrafi pobudzić naszą wyobraźnię gdy nie mamy obrazu.
 Najlepsze jest to że ludzie przeżywają ASMR nawet o tym nie wiedząc.  Ja też nie wiedziałam gdy zasnęłam przy gotującym się na gazie czajniku ( jak jeszcze go mieliśmy) , w pracy zaś stała obok biurka szafa z serwerami.  Cisza plus szum i ciepło jakie wydawała to idealna melodia do spania,  nie raz miałam chęć zabrać ją do domu. Skoro jesteśmy przy temacie domu,  to odkryłam że lubię moją ukochaną zmywarkę nie tylko za to że wręcza mnie w niecierpianym przezemnie zmywaniu ale za to jakie wydaje dźwięki.  
   Więc w takich zwykłych codziennych sytuacjach stykamy się z ASMR nawet nie wiedząc o tym . Również rodzice serwują swoim dzieciom ASMR  oczywiście bezwiednie. Sama byłam świadkiem jak koleżanka włączała suszarkę bo przy niej jej synek zasypiał, czytanie bajek odpowiada szeptaniu .
   Całe nasze życie składa się z wielu doznań i bodźców jakie nas otaczają, trzeba bacznie obserwować szczegóły lub dać sobie pokazać.  Jest spora szansa że nasze odczucia,  doznania staną się intensywniejsze bardziej soczyste jak skórka dojrzałego jabłka.  
    Zapraszam Cię do obejrzenia ASMR na YouTube <- kliknij na ten napis by obejrzeć.  Możesz podzielić się tam swoimi przemyśleniami lub zwyczajnie napisać czy Ci się podoba .
    Pierwszy raz nagrywałam tego rodzaju film. Głos niestety z tej kamerki nie jest idealny ale całość jest przyjemna. Szczególnie podoba mi się cebula,  obieranie.  Później łzy leciały mi jak grochy,  zawsze przy niej płaczę. Samo tarcie wprawia praktycznie w trans,  gdy odpowiednio się skupisz i odrzucisz inne myśli. 
     Za dwa dni przyjdzie mikrofon , co oznacza że powinno być lepiej , bardziej słyszalne dźwięki,  szuranie,  szelest,  dotyk.... Ale to oznacza więcej pracy ,i mniejszą mobilność. Ale czego się nie robi dla Was ( uśmiech) . Mikrofon będzie podłączony pod laptopa i tam też będzie nagrywany dźwięk oraz osobno kamerka która dostarczy nam obraz. Nagrać. Wszystko złożyć do kupy , opracować obraz i dźwięk no i przeliczyć,  zapisać o ile nie będzie problemów to roboty na pół dnia jak nie lepiej.  Jeśli film ma ponad dwa giga rozmiaru to ładowanie na YouTube kolejnych dwie , ponad dwie godziny. Słodycz (ironia)
   Tak więc kochani pracy jest sporo ale i tak to lubię. Pozytywne komentarze tym bardziej podbudowują i sprawiają że chętnie podejmuję wyzwanie nagrania kolejnego video.  
   Pozdrawiam Serdecznie i życzę przyjemnych codziennych doznań.  
Jeśli masz chęć możesz postawić mi kawę  POSTAW MI KAWĘ  abym miała siłę na kolejne wyzwania.  Dzięki.  









#ASMR #asmr #ciarki #orhazmmózgu #asmr
#asmrpopolsku #polskieasmr #youtubeasmr #relaks #relax #asmrartist
#audycja #audycjaasmr #polska #asmrpolska #asmrpolska #polishasmr
#mikrofon #dzwiek #dzwieki #ciarki #dreszcze #relaksujące opowieści
#głos kobiecy #damski głos #tapping #wyciszenie #zasypianie #opowiadanie #antystres #stres
#napięcie #rozluznienie #asmrsound #asmrvideo #czaspodeszczu #bouasmr #bou
#silentasmr #szept #szepty #cisza #szeptanie #asmrvids #wyzwalacz #szeptasm #asmrszept #asmrpl #uszy #słuch #głos #kobieta #dobranocka
#psycholoia #str#napięcie #rozluznienie #asmrsound #asmrvideo #czaspodeszczu #bouasmr #bou
#silentasmr #szept #szepty #cisza #szeptanie #asmrvids #wyzwalacz #szeptasm #asmrszept #asmrpl #uszy #słuch #głos #kobieta #dobranocka
#psycholoia #stres #depresja #bezsenność #joga #medytacja #wiadomości #zdrowie #uroda #ćwiczenia #hipnozaes #depresja #bezsenność #joga #medytacja #wiadomości #zdrowie #uroda #ćwiczenia #hipnoza


Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *