Pozytywne emocje budują. Jak być lepszym / #7




   Nie od dziś wiadomo że rozwój osobisty ma duże znaczenie. "Rozwój osobisty" brzmi trochę jak z podania o pracę..... ale tak właśnie się nazywa to co dzieje się z Tobą gdy uczysz się czegoś.  Ucząc się czegoś,  pracujesz nad sobą,  nad swoimi umiejętnościami,  zapewniając sobie rozwój.  Zdobywasz wiedzę,  kreujesz nową osobowość.
Uwierz mi że nie ważne ile masz lat 20, 40, 50 czy 60 . Wszystko co robisz by wzbogacać swoją osobowość działa tylko na twoją korzyść.

Osobowość kształtuje się przez całe nasze życie poprzez wpływ bodźców zewnętrznych w procesie socjalizacji, a także własnej aktywności.Jednak od nas samych zależy w jakim kierunku. 
W rezultacie utworzenia się osobowości człowiek osiąga zdolność przetwarzania napływających informacji, dzięki czemu tworzy sobie obraz świata i siebie, integruje techniki i sposoby ustosunkowania się do przedmiotów, osób, sytuacji, przez co jego zachowanie nabiera cech stałości i powtarzalności. Za przejaw zatrzymania rozwoju osobowości jednostki, uważa się nerwicę
Dla tego tak ważny jest Twój spokój,  opanowanie, dobre traktowanie innych ludzi i zwierząt  , tak ważne jest zdobywanie wiedzy , pielęgnowanie hobby a nawet zdobywanie nowych zainteresowań. To wszystko świadczy o Tobie.

  Czy wiesz że wszystko leży w zasięgu Twojej ręki?! Czy wiesz że możesz osiągnąć dla siebie tak wiele?!  Zrozumienie tego i podjęcie działania to klucz do sukcesu. 
Wszystko potrzebuje czasu, nie tłumacz sobie że Ci go brakuje więc nie podejmiesz nowych kroków. Możesz również zrezygnować z serialu w tv na rzecz swojego rozwoju.  Masz tyle możliwości i tyle otwartych drzwi by podjąć działanie które będzie w pozytywny sposób kształtowało Ciebie i twoją osobowość.  Czasem bywa że właśnie w ten sposób dowiadujemy się o swoich talentach,  twórcze i odkrywcze jednocześnie. 

Kiedyś moje życie  składało się praktycznie tylko z kilku czynników takich jak praca , dom , gotowanie , pranie , sprzątanie,  jakiś film,  ewentualnie odwiedzenie rodziny.
Czy gdybym żyła tak nadal to u schyłku swego życia mogłabym powiedzieć że żyłam pełnią życia ? Nie sądzę.  Zdawałam sobie sprawę że ludzie mają swoje zainteresowania,  które kochają i ja ich za to podziwiałam.  Jednak ja uważałam że nie potrafię nic dla tego tkwiłam bezradnie w miejscu. Teraz po 8 latach pracy nad własnym rozwojem,  nie mam jednego zainteresowania mam ich kilka.

  Zastanawiasz się teraz co wspólnego ma to wszystko z ASMR? Ma bardzo wiele , odzyskanie spokoju działa pozytywnie na cały nasz organizm a prawdziwy i dobrze dobrany ASMR działa na  autonomiczny układ nerwowy w bardzo korzystny  sposób.

  W pewnym momencie obserwacji samego siebie i otoczenia które jest z Tobą związane,  wiesz czego potrzebujesz do prawidłowego kształtowania siebie,  wiesz co Cię  zatruwa i czego musisz unikać aby zostać w dobrej formie.
Wpdnij na mój kanał Youtube  <- kliknij ten tekst

A może masz chęć posłuchać deszczu ? Zapraszam , mnie on zawsze rozluźnia.





Staram się regularnie wrzucać tu filmy i artykuły , przy produkcji każdego odcinka spędzam średnio 6 godzin . I choć uwielbiam to robić, to bez mojej ulubionej kawy nie dałabym rady. Jeśli uważasz że filmy i jeśi na  blogu  które przekazuję są dla Ciebie ciekawe, to zawsze możesz mnie wesprzeć kawą na PayPal https://www.paypal.me/asmrpopolskupaypal









#ASMR #asmr #ciarki #orhazmmózgu #asmr
#asmrpopolsku #polskieasmr #youtubeasmr #relaks #relax #asmrartist
#audycja #audycjaasmr #polska #asmrpolska #asmrpolska #polishasmr
#mikrofon #dzwiek #dzwieki #ciarki #dreszcze #relaksujące opowieści
#głos kobiecy #damski głos #tapping #wyciszenie #zasypianie #opowiadanie #antystres #stres
#napięcie #rozluznienie #asmrsound #asmrvideo #czaspodeszczu #bouasmr #bou
#silentasmr #szept #szepty #cisza #szeptanie #asmrvids #wyzwalacz #szeptasm #asmrszept #asmrpl #uszy #słuch #głos #kobieta #dobranocka
#psycholoia #str#napięcie #rozluznienie #asmrsound #asmrvideo #czaspodeszczu #bouasmr #bou
#silentasmr #szept #szepty #cisza #szeptanie #asmrvids #wyzwalacz #szeptasm #asmrszept #asmrpl #uszy #słuch #głos #kobieta #dobranocka
#psycholoia #stres #depresja #bezsenność #joga #medytacja #wiadomości #zdrowie #uroda #ćwiczenia #hipnozaes #depresja #bezsenność #joga

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *