Przesyłka #4

  Mówi się że talent i zdolności są w nas, że to one są najważniejsze podczas tego co robimy.  Oczywiście zgadzam się z tym , że to my kreujemy nasze artystyczne wizje czegoś, jesteśmy artystami , malarzami,  fotografami, sportowcami i wynalazcami czy kucharzami. 
  Zatrzymując się przy tym ostatnim czyli kucharzu.  Czy wyobrażasz sobie , że gość w restauracji woła do stołu kucharza i mówi :
- Wyśmienite to danie,  nigdy tak pysznego nie jadłem! W jakich to garnkach gotowane?
A teraz spróbuj sobie wyobrazić minę kucharza.  Dumna i opanowana twarz,  oczy lekko zmrużone ,spoglądające z nad gościa siedzącego przy stole , nagle po tym jak to pytanie dotarło przez uszy do mózgu i świadomości kucharza,  odzwierciedlenie pojawiło się właśnie na twarzy.  Oczy stały się wielkie,  policzki i czoło z dość bladego odcienia przeszły w soczystą purpurę,  a z opadniętej szczęki wystawały białe zęby.  Czapka kucharska wydawała się jakby miała zaraz wyskoczyć w kierunku sufitu ze złości.  
  I teraz w myślach jednoczysz się z kucharzem myśląc że przecież garnki dobrych dań nie gotują,  to w innych przypadkach może być zupełnie inaczej.  W takim razie czy jest to obojętne jakim aparatem robisz zdjęcia? Czy nie ma różnicy jakim mikrofonem nagrywasz? Czy nie ma znaczenia jakimi farbami malujesz? 
Na upartego można powiedzieć że nie i jak osioł bronić swojego zdania że talent jest najważniejszy.  Po części tak, jednak sprzęt którego używasz może być albo twoją drugą prawą ręką albo udręką. 
Słuchałam kilka audycji na temat nagrywania głosu i czytałam kilka artykułów oraz sama zdobyłam jakieś doświadczenie. Co zrobiłam? Kupiłam lepszy mikrofon.  Talentem mówienia ,czytania szeptania czy nawet śpiewania,  możemy wykazać się talentem stojąc z kimś w twarzą w twarz.  Co innego jak głos trzeba przekazać za pomocą mediów.  Im lepszy sprzęt tym bardziej realne i dokładne odzwierciedlenie głosu,  tym mniej czasu spędzania na obrobieniu nagranego materiału. 
Tydzień czasu , z niecierpliwością czekałam na chwilę aż przyjdzie.  Dotarł,  wreszcie bo mam. Dość ciężki, bo półtora kilogramowy o stabilnej stopie mikrofon do lekkich nie należy. Blue Yeti? - tak popularny w świecie ASMR- też to nie jest. Postanowiłam że marki nie zdradzę. Dla czego? Po pierwsze aby nie robić reklamy bo słono za niego zapłaciłam 150 EURO to nie tajemnica.  Po drugie uważam że tajemniczość bywa czasem pozytywna. 
Wróćmy do emocji.  Wypakowałam,  wspaniały,  stał chyba tak jakiś czas zanim go odważyłam się podłączyć.  Podłączyłam.  I mu mojemu zdziwieniu usłyszałam. Tak jakby ktoś wyciągnął korki z uszu . Każdy najdrobniejszy szelest,  wszystko co wydaje głos w około - słyszałam. To było niesamowite uczucie. Podchodziłam do niego kilka razy, ustawiłam wszystko,  dobrałam program,  sprawdzałam jak słyszę poszczególne dźwięki.  
    Bardzo cieszę się że będę mogła współpracować z tak wyśmienitym mikrofonem . Już nie mogę doczekać się nagrań. 
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

  Zapraszam do POSTAW MI KAWĘ









#ASMR #asmr #ciarki #orhazmmózgu #asmr
#asmrpopolsku #polskieasmr #youtubeasmr #relaks #relax #asmrartist
#audycja #audycjaasmr #polska #asmrpolska #asmrpolska #polishasmr
#mikrofon #dzwiek #dzwieki #ciarki #dreszcze #relaksujące opowieści
#głos kobiecy #damski głos #tapping #wyciszenie #zasypianie #opowiadanie #antystres #stres
#napięcie #rozluznienie #asmrsound #asmrvideo #czaspodeszczu #bouasmr #bou
#silentasmr #szept #szepty #cisza #szeptanie #asmrvids #wyzwalacz #szeptasm #asmrszept #asmrpl #uszy #słuch #głos #kobieta #dobranocka
#psycholoia #str#napięcie #rozluznienie #asmrsound #asmrvideo #czaspodeszczu #bouasmr #bou
#silentasmr #szept #szepty #cisza #szeptanie #asmrvids #wyzwalacz #szeptasm #asmrszept #asmrpl #uszy #słuch #głos #kobieta #dobranocka
#psycholoia #stres #depresja #bezsenność #joga #medytacja #wiadomości #zdrowie #uroda #ćwiczenia #hipnozaes #depresja #bezsenność #joga #medytacja #wiadomości #zdrowie #uroda #ćwiczenia #hipnoza
   

Popularne posty

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *